Clicky

Veel gestelde vragen Hole in the Wall Hole in the Wall

Hole in the Wall

  • Sales Afdeling: 0226-331331
  • Welkom op de groothandel site van Hole in the Wall
  • Vragen? mail ons op [email protected]

Veel gestelde vragen

1. Kan ik me registreren als klant?
Is uw bedrijf geïnteresseerd om een klant van Hole in the Wall te worden? Dan kunt u zich online inschrijven door een account aan te maken. Dat doet u door op ‘registreren’ te klikken rechts bovenaan in het scherm. U kunt zich ook hier registreren. Als u zich heeft geregistreerd als klant, ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.
Uiteraard kunt u ons ook bellen op het telefoonnummer (+31) 0226 331 331 of mailen naar [email protected] om uw registratie te bespreken.

Om te kunnen bestellen via Hole in the Wall, hebben we de volgende informatie van u nodig:
- Contactgegevens
- Bedrijfsgegevens
- KVK nummer en eventueel een BTW nummer
- Account details
 

2. Hoe plaats ik een bestelling?
Zodra u bent ingelogd, kunt u uw bestelling plaatsen via de site. Ook kunt u uw bestelling doorgeven per e-mail via het volgende e-mailadres: [email protected].
 

3. Moet ik betalen voor de BTW?
De prijzen op de site zijn de prijzen exclusief BTW. Bij bestellingen binnen Nederland wordt er nog BTW in rekening gebracht. Voor de overige landen binnen Europa geldt dat er geen BTW betaalt hoeft te worden indien u een BTW-nummer heeft en deze bij ons bekend is. Buiten Europa is geen BTW-nummer vereist.
 

4. Kan ik als consument een bestelling plaatsen bij Hole in the Wall?
Helaas niet. Wij zijn een groothandel en leveren alleen Business to business. Als u als consument geïnteresseerd bent in een specifiek artikel van Hole in the Wall, kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We proberen u dan zo goed mogelijk verder te helpen.
 

5. Kan ik bestellingen plaatsen vanuit het buitenland?
Wij leveren aan alle landen binnen de Benelux, Frankrijk en Duitsland. Buiten deze landen wordt er overlegd over de transportkosten.
 

6. Wat zijn de verzend voorwaarden?
Post NL is onze verzendpartner. In Nederland hebben we een franco levering bij bestellingen vanaf €250. Onder de €250 zal er €10 per doos in rekening worden gebracht. Het is mogelijk dat er speciale leveringsvoorwaarden gelden voor uw regio. In dat geval wordt er contact met u opgenomen.
 

7. Wat is de leveringstermijn?
We streven ernaar om alles zo snel mogelijk te verzenden. De levertermijn hangt onder andere af van het soort artikel, de voorraad, grootte van de bestelling en de bestemming. De verwachte levertijden staan ook bij onze producten aangegeven. Dit is echter een indicatie. Indien een artikel niet voorradig is, kan het 3 weken duren. Voor meer duidelijkheid omtrent een artikel en levering kunt u gerust contact opnemen met onze salesafdeling.
 

8. Wat gebeurt er als een artikel niet (meer) voorradig is?
Indien een artikel niet op voorraad is, zullen wij het bestellen bij onze leverancier. Houdt in dat geval rekening met een levertijd van 3 weken mits het artikel bij onze leverancier voorradig is. Het kan voorkomen dat een artikel geannuleerd of niet meer leverbaar is. In dat geval nemen we contact met u op.
 

9. Is er een minimum bestelwaarde?
In de Benelux hebben we een franco levering bij bestelling vanaf €250. Onder dit bedrag zal er €10 per doos in rekening worden gebracht. Voor overige landen geldt een ander franco bedrag. U kunt dat het beste bij onze sales afdeling opvragen.
 

10. Zijn alle producten voorzien van een officiële licentie?
We zijn een groothandel gespecialiseerd in licentie verkoop en marktleider van licentieproducten binnen de Benelux. Al onze artikelen zijn voorzien van een officiële licentie. Daarnaast verkopen we ook producten voorzien van onze eigen design.
 

11. Is het mogelijk om een pre-order te plaatsen?
Nieuwe artikelen zullen zo snel mogelijk online geplaatst worden. Zodra deze op de site staan is het mogelijk om deze vooruit te bestellen. De verwachte levertijden staan bij de betreffende producten aangegeven. Dit is echter een indicatie. Indien een artikel niet voorradig is, kan het 3 weken duren.
 

12. Waar kan ik de nieuwste artikelen vinden?
In de categorie ‘Nieuw’ vindt u de artikelen die het meest recent zijn toegevoegd aan onze collectie. Daarnaast kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief om op te hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen bij Hole in the Wall, zoals de nieuwste artikelen en licenties en speciale aanbiedingen.
 

13. Hoe kan ik de posters/ producten presenteren?
Om uw producten van Hole in the Wall netjes te presenteren, bieden we verschillen rekken en displays aan. Deze kunt u hier vinden. Indien u vragen heeft over de rekken en/of displays of er meer informatie over wilt, kunt u altijd contact opnemen met onze sales afdeling. Zij helpen u graag verder. U kunt onze sales afdeling bereiken op het telefoonnummer (+31) 0226 331 331 of via het e-mailadres [email protected].
 

Onze merken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

© Copyright 2024 Hole in the Wall - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce